Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Rygg och triceps!

Tjenare Jack här, Vart lätta marklyft för mig idag. Hade fortfarande träningsvärk i benen så tänkte skita i att köra marklyft och köra hyperextensions istället. Så jag började med att värma upp med hyperextensions, sen körde jag lite lätta marklyfta med 50kg. efter det gick jag upp till 90kg och körde 8 reps, sen höjde jag och körde 6 reps på 130kg,blev 2 set på 130kg. sen avslutade jag med 2 set hyperextensions. Efter ryggen blev det triceps, jag körde 6 övningar 10-15 reps på varje övning och 3-4 set. Nu taggar jag till rygg och biceps imorgon! Hade gött alla läsare.  
Inte världens bästa bild men den får duga!

 
 
Ingen bild

Love u gAYS

4 juni 2013 22:43

Älskar er blogg!! Ni äger fett<333 vill ha videoinlägg och mer om träning!! Weho kram

Anders Kalles Och Jack Poole

4 juni 2013 22:52

Haha! Kul att du gillar den, uppskattas! Det kommer mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 12 augusti 2013 20:45


Hej på er få tappra läsare!   Bara oss själva att skylla, bloggen måste ha varit hemskt tråkig nu under sommaren.. Har haft fullt upp med jobb träning och helgerna har man försökt fyllt ut med umgänge och roa sig. kortfattat anledningen till att ...

Tyvärr så finns det inte så mycket tid till att uppdatera, tro inte att vi gjort ett uppehåll med träningen! fullt upp med jobb, träning, äta och sova, men snart är vi nog igång här igen, nästa vecka har jag semester som ska bli riktigt skönt! Nu: he...

Tjipp, anders här!   Vi har varit lite kass på att uppdatera, jag har haft fullt upp med att sova, äta, jobba och tränat så det blir inte så många minuter över hemma efter att matlådor och diverse är klart på kvällarna. Menmen, tjänar ju lite pen...

Hejsan, söndag idag och är riktigt rastlös så snart rör jag mig emot gymmet för ett extrapass, blir lite lats övningar, biceps och mage. Mina ben är fortfarande riktigt trötta efter fredagens benpass, prövade köra lite annorlunda än vad jag har gjort...

Hallå, anders här!   Blev ett grymt bra axelpass idag, många övningar, strikta lyft, många reps och riktigt svettigt. Kan ju säga att jag är hemska mör nu och börjar skaka om jag lyfter armarna ifrån bordet.. Inte ett set under 15 reps idag. När ...

Presentation


Välkommen!
Här på våran blogg så kommer vi skriva om hälsa och träning. vi hoppas att kanske du kan ta del av våran träning och även ge oss tips. Vi kommer berätta om våra mål, våra resultat och vägen dit..

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards