Alla inlägg under augusti 2013

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 12 augusti 2013 20:45

Hej på er få tappra läsare!


Bara oss själva att skylla, bloggen måste ha varit hemskt tråkig nu under sommaren.. Har haft fullt upp med jobb träning och helgerna har man försökt fyllt ut med umgänge och roa sig. kortfattat anledningen till att ha hållt sig ifrån datorn. 

Har kört på som vanligt nu under sommaren med träningen men kosten har varit lite mer slarvig, med kolhydrater och fett, men ändå på en ganska okej nivå. Träningen har gått lite upp och ner de senaste veckorna då jag varit så trött efter jobbet, drog ett snelyft i marklyften för två veckor sen.. menmen sånt får man ta och snart börjar skolan igen och det känns som att jag kommer kunna hålla lite bättre fokus på kosten och känna mig lite piggare då. Jag har faktiskt gått NER ett helt kilo under sommaren, fastän kostslarvet! Förbrukar väl mer energi under långa dagarna antar jag. Har inte så mycket mer att säga just nu mer än att i skrivande stund känner jag mig proppmätt och  i bra form och tänkte komma upp med en "före sommar och eftersommarbild", kanske syns någon liten förändring. Vem vet?

Antar att jag och jack kanske fortsätter med bloggen om en vecka eller två, det får vi se då ha det bra så länge och jag hoppas ni haft en bra sommar!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Här på våran blogg så kommer vi skriva om hälsa och träning. vi hoppas att kanske du kan ta del av våran träning och även ge oss tips. Vi kommer berätta om våra mål, våra resultat och vägen dit..

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards