Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

tufft axelpass

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 6 juni 2013 21:53

Hejdär!

Axlar idag, mage egentligen också men flyttat det till morgondagens benpass. Kändes riktigt tungt idag, men har ju egentligen bara mig själv att skylla. Det är dumt att gå ut dagen innan.. jaja hade ju kul och passet gick väl okej ändå. Ingen idé att ligga hemma och slappa. Tagit årets första dopp idag också, det med att bada är inte riktigt min grej.. kallt men trevligt sällskap. Nu laddar vi för ett hårt benpass imorgon, hare bäst! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 12 augusti 2013 20:45


Hej på er få tappra läsare!   Bara oss själva att skylla, bloggen måste ha varit hemskt tråkig nu under sommaren.. Har haft fullt upp med jobb träning och helgerna har man försökt fyllt ut med umgänge och roa sig. kortfattat anledningen till att ...

Tyvärr så finns det inte så mycket tid till att uppdatera, tro inte att vi gjort ett uppehåll med träningen! fullt upp med jobb, träning, äta och sova, men snart är vi nog igång här igen, nästa vecka har jag semester som ska bli riktigt skönt! Nu: he...

Tjipp, anders här!   Vi har varit lite kass på att uppdatera, jag har haft fullt upp med att sova, äta, jobba och tränat så det blir inte så många minuter över hemma efter att matlådor och diverse är klart på kvällarna. Menmen, tjänar ju lite pen...

Hejsan, söndag idag och är riktigt rastlös så snart rör jag mig emot gymmet för ett extrapass, blir lite lats övningar, biceps och mage. Mina ben är fortfarande riktigt trötta efter fredagens benpass, prövade köra lite annorlunda än vad jag har gjort...

Hallå, anders här!   Blev ett grymt bra axelpass idag, många övningar, strikta lyft, många reps och riktigt svettigt. Kan ju säga att jag är hemska mör nu och börjar skaka om jag lyfter armarna ifrån bordet.. Inte ett set under 15 reps idag. När ...

Presentation


Välkommen!
Här på våran blogg så kommer vi skriva om hälsa och träning. vi hoppas att kanske du kan ta del av våran träning och även ge oss tips. Vi kommer berätta om våra mål, våra resultat och vägen dit..

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards