Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

axlar och mage avklarat

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 13 juni 2013 19:26

Hallå, anders här!


Blev ett grymt bra axelpass idag, många övningar, strikta lyft, många reps och riktigt svettigt. Kan ju säga att jag är hemska mör nu och börjar skaka om jag lyfter armarna ifrån bordet.. Inte ett set under 15 reps idag. När jag var klar med axlarna så gick jag över till tre olika magövningar och körde 4 varv. totalt 210 reps på magövningarna under väldigt kort tid och nästan utan vila. nöjd med dagens pass. Igår var det ju rygg (överdel) och biceps, bland de bästa högrepspassen jag kört på de muskelgrupperna tror jag, inte blivit så slut på länge tror jag. Går in på gymmet, fyller på flaskan med vatten, börjar mjuka upp mig lite och börjar med chins. Slutade med att det blev ett nytt pb i chins på 30 reps, kändes rätt bra måste jag säga :) Jag lovade ju att skriva vad jag tyckte om neurocore, inte riktigt hunnit testa den tyvärr.. igår så tog jag en skopa av den 30 min innan träning men det var för lite kändes det som, jag brukar ta väldigt lite första gången med en ny så att jag inte riskerar krash. Idag så prövade jag två skopor, men blev nog lite sen till gymmet så den hade nog fungerat bättre om jag tog den tätare inpå. Men nog hade jag bra energi och uthållighet, inge negativt om den just nu. Imorgon är det ben som gäller, och på måndag är det äntligen tunga lågreps igen, gu va kul!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Kalles Och Jack Poole - 12 augusti 2013 20:45


Hej på er få tappra läsare!   Bara oss själva att skylla, bloggen måste ha varit hemskt tråkig nu under sommaren.. Har haft fullt upp med jobb träning och helgerna har man försökt fyllt ut med umgänge och roa sig. kortfattat anledningen till att ...

Tyvärr så finns det inte så mycket tid till att uppdatera, tro inte att vi gjort ett uppehåll med träningen! fullt upp med jobb, träning, äta och sova, men snart är vi nog igång här igen, nästa vecka har jag semester som ska bli riktigt skönt! Nu: he...

Tjipp, anders här!   Vi har varit lite kass på att uppdatera, jag har haft fullt upp med att sova, äta, jobba och tränat så det blir inte så många minuter över hemma efter att matlådor och diverse är klart på kvällarna. Menmen, tjänar ju lite pen...

Hejsan, söndag idag och är riktigt rastlös så snart rör jag mig emot gymmet för ett extrapass, blir lite lats övningar, biceps och mage. Mina ben är fortfarande riktigt trötta efter fredagens benpass, prövade köra lite annorlunda än vad jag har gjort...


Tjenare!   Precis kommit hem ifrån jobbet och alldeles innan jag slutade fick jag sms ifrån posten att mitt paket ifrån gymgrossisten hade kommit, yeah! Så jag svängde förbi och hämtade paketet, ska nu dra i mig pwon (muscletech neurocore), aldri...

Presentation


Välkommen!
Här på våran blogg så kommer vi skriva om hälsa och träning. vi hoppas att kanske du kan ta del av våran träning och även ge oss tips. Vi kommer berätta om våra mål, våra resultat och vägen dit..

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards